Trening ogólnorozwojowy

Trening ogólnorozwojowy to forma ćwiczeń, która sprawdzi się u każdego. Program obejmuje wszystkie partie mięśni, a głównym efektem jest ogólna poprawa sprawności fizycznej. Dodatkowym rezultatem treningu jest poprawa świadomości oraz kontroli własnego ciała. Program dedykowany jest zarówno dla osób, które rozpoczynają swoja przygodę ze sportem jak również doświadczonych adeptów treningu fizycznego. Pomimo ogólnorozwojowego charakteru treningu, każdy program układany jest indywidualnie. Moim sukcesem jest satysfakcja i poprawa sprawności fizycznej trenującego.

Trening prowadzony jest z wykorzystaniem hantli, ketllebelli, stepu, fitballu, bosu oraz sztangi.

Trening dla kobiet ciężarnych

Gimnastyka ciała w okresie ciąży ma duży wpływ na psychikę kobiety. Właściwie dobrane ćwiczenia pomagają w utrzymaniu sprawności układów krążenia, oddechowego oraz mięśniowego.

Moje wieloletnie doświadczenie zawodowe pozwala mi stwierdzić, że u kobiet biorących udział w treningu poród ma łagodniejszy przebieg, a bolesność skurczy jest mniejsza. Najważniejsze jednak jest to, że uprawianie gimnastyki pomaga w szybkim powrocie sprawności fizycznej i psychicznej po porodzie.

Zajęcia są przystosowane do konkretnego trymestru ciąży oraz sprawności podopiecznej. W trakcie treningu wykonujemy ćwiczenia pobudzające krążenie krwi, zwiększające ruchomość kręgosłupa, wzmacniające mięśnie brzucha, zwiększające ruchomość stawów biodrowych, uelastyczniające mięśnie miednicy, zapobiegające obrzękom nóg, wzmacniające mięśnie pośladków, krocza oraz ćwiczenie zwiększające wentylację płuc.

Każda mama jest inna. Każda ciąża ma indywidualny przebieg. Świadomość tych dwóch faktów jest dla mnie podstawą przy stosowaniu tego typu treningu. Fundamentem jest zaufanie pomiędzy mną a trenująca. Kto w końcu może zrozumieć przyszłą mamę lepiej niż mama, mająca ten piękny czas za sobą?:)

Pilates

Kompleksowy trening ciała i umysłu. Największy nacisk położony jest na pracę głębokich mięśni ciała, tj. takich, które odpowiedzialne są za jego stabilizację.

Szalenie modny w ostatnich latach Pilates jest metodą mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Nazywany jest treningiem "dobrego samopoczucia", gdyż pozytywnie oddziałuje nie tylko na ciało, ale również na umysł. Wpływa na to jak ciało wygląda, jak je odczuwamy i jak ono pracuje.

Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej i niezbędną w profilaktyce zdrowego kręgosłupa i aparatu ruchu. Główną zaletą treningu Pilates jest jego niewiarygodna efektywność. Ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi koncentrują się na rozciąganiu, napinaniu i rozluźnianiu mięśni. System jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji.

Jestem jednym z dwóch nauczycieli Fletcher Pilates w Polsce.

Zdrowy kręgosłup

Trening majacy charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Trening obejmuje ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W trakcie treningu wykorzystywane sa rozne sprzety, takie jak fit ball, ovo ball, foam rollery, dyski sensoryczne. Trening przeznaczony jest dla kazdego.

Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna być dla Ciebie priorytetem! Tylko regularne, systematyczne ćwiczenia skutecznie zniwelują dolegliwości oraz uchronią Twój kręgosłup przed degeneracją, która następuje poprzez siedzący lub stojący tryb pracy, zgarbioną sylwetkę, asymetryczne przeciążenie ciała (noszenie torby zawsze na tym samym ramieniu), a przede wszystkim wszechobecny stres.

Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw komfort swojego życia!